Letoun, původně vyrobený pro American Airlines, prošel následně službou u Tyrolean Airways, Slovak Airlines (pronájem v roce 2005 od Tyrolean Airways), Austrian Airlines až doputoval k součastnému provozovateli. Během služby v rakousku nosil registrační značku OE-LVG s aliačním zbarvení, ve kterém se několirkát ukázal i v Praze. Dnes lítá ve speciálním zbarvení "Sir Charles Kingsford Smith - Southern Cross Minor".
Byť celý bílý, tak i tak udělalo toto jumbolino obrovskou radost. Je to již několik let, kdy bylo možno pravidelně vídávat tyto krásná éra na evropských letištích. Konkrétně toto bylo vyrobené v roce 1988 a prošlou službou například u Malmö Aviation či TNT.
Letoun vyroben v roce 2011 pro KLM, kde létal jako PH-BGU a opakově se objevoval i v Praze. Následně se s malou přestávkou způsobenou kovidovým uzemněním, kterou přečkal mezi lety 2021-2022 jako 2-BBMH, dostal až k součastnému provozovateli.
Letoun byl vyroben v roce 1991 pro American Airlines. Následně se dostal do Evropy, kde létal mezi lety 2007-2017 pod hlavičkou rakouských dopravců Tyrolean Airways, Austrian Arrows a Austrian Airlines jako OE-LVM. Během své služby v Evropě nosil několik let speciální zbarvení "Austrian Ski Team" s kterým i několikrát navštívil Prahu. Za povšimnutí na snímku stojí otevřené obraceče tahu motorů, které byly použity k dobrždění na konci dlouhé pojezdové dráhy spojující dvě paralelní vzletové a přistávací dráhy letiště. V únoru 2025 byl stále v aktivní službě.
Bývalý stroj po maďarském Malévu (1996-2010), a Carpatairu (2010-2013) nosí u současného provozovatele od roku 2019 speciální zbarvení odkazující na 100. výročí prvního letu z Anglie do Austrálie (10.-12. prosince 1919).
Po vyřazení z provozu u Virgin Australia nebylo letadlo odebráno společnostmi Surinam Airways a Tus Airways a nakonec skončilo u společnosti LEVEL jako EC-ODB.